開箱文~注意!!

送子鳥生殖中心喺2018年成立咗台北院,咁你又知唔知我哋嘅台北院喺邊度呢?又到底要點樣先嚟到呢?
我哋嘅台北院除咗有充滿藝術品嘅侯診區之外,仲有神秘嘅取精室同埋對於培養胚胎嚟講好~重要嘅實驗室,
究竟裡面又喺點樣樣嘅呢?今日就等小編帶大家一齊開箱「送子鳥台北院 — Stork 11」啦!

Let's go~

睇完影片嘅介紹相信大家對我哋台北院嘅了解一定多咗好多!!

如果大家仲想了解更多關於我地送子鳥,又或者喺對於生殖相關嘅影片有興趣嘅話,

好歡迎去我地送子鳥嘅Youtube Channel了解更多架!!!

送子鳥Youtube傳送門在此

 

即刻起,開始預約您嘅幸福啦!

留低您嘅姓名、電話、e-mail同想要諮詢嘅時間,就會有專人同您聯絡架喇!

 辦事處免費諮詢 :https://www.icryobank.com/hongkong/ 即日起開放電話諮詢

 線上諮詢-Facebook粉絲專頁:愛生育銀行

 線上諮詢-WhatsApp:+886-905-737-501

 E-mail:hk_service@icryobank.com

arrow
arrow

    愛生育(港澳專區) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()