1909_2.jpg


就喺今件4月,我地終於順利圓夢。當我抱住手上真真實實、健健康康既仔仔先覺得有踏實既感覺,先覺得呢4年既努力係值得既。諗番呢4年,真係「如人飲水冷暖自知」,冇行過呢條路既女人,真係唔會體會到當中既辛酸同無奈。

其實,呢胎都唔係我第一胎,我同前夫既小朋友都有17、21歲,同而家先生既囡囡都有8、10歲 (我地都係再婚),之所以會咁努力想再生呢一胎,應該係…為左愛!為左圓而家老公既一個夢。以我咁高齡黎講,要順利生一個朋友 (唔理係自然懷孕定係做IVF),我相信機率真係仲難過中六合彩。四年之前啱啱結婚個陣,自然受孕 (43歲) 都係突破唔到「卵子老化」呢個現實既問題,即使有著床,都會係第九週自然淘汰流產。之後接受某個醫生既建議,喺C醫院陸陸續續做左兩次人工受孕,過程都冇咩唔舒服,但係結果就不如預期,雖然自己都知過程唔會太順利,但係最後都係令我信心大受打擊…

後來某一日上網見到一個10年不孕既同事竟然順利咁生左一對雙胞胎,祝福之餘,都有順便問佢係點樣成功,之後就喺B醫院做左2次IVF,療程同大家差唔多,都係打針、食藥同埋一連串既抽血檢查…但係…最後都係無成功懷孕。

正當諗住放棄既時候,另一位醫生有比個建議我地:如果你地真係咁想生小朋友,與其浪費時間同錢喺做IVF到(因為醫生話44歲以上成功既機率幾乎只得1%),不如考慮下「借卵」?

這是我從來沒有想過的方式,得知這個資訊後,討論時老公不敢給過多意見,畢竟要懷的這孩子跟我沒血緣關係,但這可能是懷上寶寶的最快途徑,心動之餘,也完全尊重我的感受。

喺一個禮拜既掙扎之下,突然一個念頭說服左我自己:「雖然d卵唔係我既,但係都係用我既子宮、血液比佢生命,我就係佢既媽媽丫!」

於是,我就即刻開始左借卵呢條路,一開始,係先去其他人介紹既L醫院問借卵,但係去左之後先知原來要等一個同我一樣血型(AB型)既捐贈者起碼要等一年以上,因為AB型既捐贈者本身就唔多,又加上喺我之前仲有4個受贈者等緊,再加上我同先生一d額外既條件,重重困難,又令我再次退縮。

後來突然間詑起,乾媽曾經同我提過佢屋企附近有一間卵子銀行,而且乾媽仲聽過W醫生既醫術,就係咁,我黎到「送子鳥」,因為呢邊係專業既精卵銀行,所以各方面都好完善,好順利係登記之後兩個月,就收到配對成功既電話,經過一連串既程序同精密的檢查,終於皇天不負苦心人,喺副院長W醫生細心協助下,我好順利咁懷上兩個BB!(後來有一個胚胎喺3個月個時自然停止心跳)。

到左而家,細仔就黎滿三個月,我好想比同我之前一樣永子心切既夫妻一個良心建議,要就要快,心動不如行動,求子呢條路雖然難行,但係之後既果實都係甜美既,我47歲都可以喇,妳仲有冇信心呢?

額外小分享:捐贈者令我好感動,佢不斷咁默默關心住我同BB,呢個都係我最大既收穫!一個我地永遠都唔可以見面、認識,但就有住最最最親密關係的人~

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛生育(港澳專區) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()