add-2.JPG

今年既亞太生殖醫學會Asia Pacific Initiative on Reproduction (ASPIRE 2019) ,我地台灣送子鳥生殖中心係其中一間參既團隊,主要既分享係由李孟儒醫生同分生學術組領導莊子璇上台分享兩段研究報告研究內容包括雪卵之後最佳既解凍受精時間,同埋平6粒冷凍卵子就可以成1bb番屋企既數據;透過幾年累積大概兩萬粒解凍卵子既經驗分享,對於之後存活率同埋受精率囊胚率都達到國一流既水平,我地仲喺現場展示最新冷凍卵子庫延伸到大數據配對使用既實例

 

我地送子鳥生殖中心2005年就開提供捐卵、借卵服,用左三年時就成為亞洲首屈一指卵子庫,所以受贈唔洗再花大量時、精力等配對,同埋唔洗承受既粒數唔乎合預期風險;針對進行仔,我地都會提比台灣法規更多、更嚴健康篩檢,每一個捐贈女仔都會經過「醫師會診」、「專業諮詢」同埋「健康評估」等程序,確保每個仔既愛心,都可以順順利利咁傳達到受贈夫既心底裡面。

 

2009年,我地累積左借卵成功懷孕既客5,353位,佔左台灣地區大概50%既受贈比例,為左提供更多受贈夫妻可以得到更完既服,我地用大數據做捐、受贈配對,將捐卵者同受贈者既需求進行配對,由一開始人工進行配對程序到而家使用相關大數據資料庫做人工智慧配對,希可以提供受贈家庭更精準到位既貼心服務。

 

我地預計今年下半年可以喺香港辦事處同海外講座,提供比更多受贈家庭做使用,盡快享有更便利既配對服務。

add-1.jpg

add-3.JPG

-------------------------------------------------

即刻起,開始預約您的幸福吧!

留下您的姓名、電話、e-mail與想要諮詢的時間,就會有專人跟您聯繫喔!

 辦事處現場免費諮詢 :https://www.icryobank.com/hongkong/

 線上諮詢-Facebook粉絲專頁:愛生育銀行

 線上諮詢-WhatsApp:+886-905-737-501

 E-mail:hk_service@icryobank.com

arrow
arrow

    愛生育(港澳專區) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()