2017年4月去台灣,係我同我既愛人第一次出國,呢次出國對我地黎講意義非凡,因為呢個係開啟我地人生既新篇章:帶BB番屋企。仲記得2010年我同我既愛人相識既時候,作為一個岩岩被確診為卵巢早衰既人,我去左北京讀博士順便醫病,因為我唔想再好似過去果3年咁咩都唔理。所以,我地拍拖同結婚期間既一半時光,都係北京既各大醫院同診所間穿梭中度過;岩岩開始既治療係真係好受打擊既,無數次既絕望同哭泣都喺愛人既陪伴、精神鼓勵同經濟支持下振作重新開始;直到2012年底既時候,我見到一個治療呢個疾病既權威,佢係一個80幾歲既老婆婆,亦都認識左很多既病友,受各種啟發先慢慢開始重拾信心;由於老婆婆醫術高明,我身體整體素質慢慢得到提高,亦連續來左幾次月經,而且慢慢咁恢復番排卵,間唔中仲排出幾粒靚卵泡,但係都係冇懷孕(後黎知道老公既精子活力同畸形率都唔達標,自然懷孕既可能性極細)。再加上食左幾年中藥,我既胃已經承受唔到咁多苦藥啦;所以,係離開帝都南下工作既第一年,我就停止左治療;開始全身心投入工作,搵錢,準備借卵生仔。多次瞭解同埋比較,我最後決定去台灣,而且鎖定左以前病友去既生殖中心(送子鳥),原因係:一、合法;二、捐贈女仔只可以捐一次;三、感覺台灣人素質比較高。

送子鳥診所安排左可愛既Donna小姐同我聯繫,但由於我自己既時間關係,直到2017年既4月先有時間飛過去台灣完成初診,各樣既檢查都非常順利;醫院效率好好,過左一個星期就話我知搵到岩既捐卵女仔,老公對女仔既情況好滿意,係我對血型有一啲啲介意,但再仔細考慮之後,都是愉快咁接受左院方既安排。後來,又因為女仔有短期出國計畫同自己月經錯亂既關係,推遲到8月頭先去台灣進行植入;由於我們既囊胚結果唔係太理想(一個4BB+三個4BC),送子鳥幫我安排植入一粒4BB胚胎。好在上天眷顧,很快(植入後10日)我就驗到有兩條線,植入14日後既抽血結果:HCG 3048.90 mIU/ml,黃體素>60ng/ml,雌激素 60.53 pg/ml; 植入後18日,HCG達到12965.50 mIU/ml,非常好既抽血數字!植入後30天,驗到胎心胎芽,HCG高到184755.70 mIU/ml。跟著落黎既NT(頸項透明帶既檢查)、無創DNA同四維彩超等早中期胎兒畸形篩查專案亦都好順利喧過關,係一個非常出力既BB。最令到身為准媽媽既我激動係大約懷孕14周既時候,我就感覺到BB好似一條魚係咁肚游黎游去;17周既時候,BB力氣就變大左好多,會係子宮入面好大力咁翻身打轉;23周既時候,BB既爸爸都可以明顯摸到BB係個肚到跳黎跳去。

係懷孕6個月既時侯諗番呢次接BB番屋企既過程,我感到非常幸運、感恩同滿足;一切都係最好既安排,我既選擇(送子鳥診所同W醫生)係冇錯。喺呢度再次多謝送子鳥診所既W醫生、胚胎師、連絡人Donna小姐同相關醫務人員為我們呢次接健康BB番屋企所付出既辛苦同努力;特別多謝果位為我們捐卵既愛心女孩,好感恩遇到您呢種知性、善良既高素質女仔。

 

即刻起,開始預約您的幸福吧!

留下您的姓名、電話、e-mail與想要諮詢的時間,就會有專人跟您聯繫喔!

 辦事處現場免費諮詢 :https://www.icryobank.com/hongkong/

 線上諮詢-Facebook粉絲專頁:愛生育銀行

 線上諮詢-WhatsApp:+886-905-737-501

 E-mail:hk_service@icryobank.com

arrow
arrow

    愛生育(港澳專區) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()