close

今年,我年滿四十,有一個幸福美滿既婚姻生活,又好幸運咁懷上一對雙胞胎男仔。“嗯...係好多⼈眼中,似乎並唔係咩大不了既事,做咩拎出黎曬命︖”但其實呢d事,看似簡單卻得來不易,而我想係度分享⼀下我既故事:當年單身咗好多年既我,遲遲未有對象,毅然決定翻台灣凍卵︔係三十七歲既時候終於拍拖結婚,但係遲遲生唔出︔試管失敗咗兩次,係四十歲時總算成功懷孕。雖然大家會講「家醜不可外傳」,但我衷心希望能藉住我既分享,鼓勵到一d年輕既單身女性朋友們,做個理性同理智既決定,以防有機會成為未來媽媽既人,錯過咗黃金生育年齡、或者因為生理時鐘既催促而求其進入⼀段將就既婚姻。

  三十出頭果陣,我啱啱好從國外讀完MBA,係職場上如魚得水、又週圍旅遊、放縱咁玩樂、盡情咁享受唔同大城市中既工作同生活。然而係全心投入工作、又走遍唔同國家既同時,要能夠搵到⼀個可以建立家庭既男⼈,可以話得上係難上加難。再加上,我當時⼀直懷抱住創業既夢想,心諗唯有凍卵呢個方法,先可以遠遠拋開所謂「生理時鐘」、「適婚年齡」既壓力,專心追求我既夢想。

  所以33歲時,我飛翻台灣,係送子鳥一次順利取出20幾粒健康卵子,冷凍咗23粒。(當時民國101年,係台灣並冇咩診所願意幫單身女性做呢項服務,甚至係我取卵後肚入面太多腹水脹痛時,係台北搵咗幾間婦產科,仲莫名被“白眼”質問「你都冇老公,點解會想做呢d野!」,連我自己既家人都唔理解我既做法!)但係,對我黎講,趁年輕時凍卵就好似買咗⼀份「生育保險」,賦予我更多自主既力量去闖盪人生舞台,我唔需要焦急咁為咗搵到⼀個Mr. Right,急住踏入婚姻,趕著生兒育女,而放棄自我。

  將我既故事快轉幾年,經過咗一D人生既歷練同成長,對職場既野心已經慢慢淡去。我從上海搬到三藩市,改變咗生活既重心,對自己更誠實,亦都變得更加了解自己、到底想要咩人生。心智更成熟既我,都突然覺得自己變得更有吸引力。最後終於遇到⼀個理想既對象,亦都係今日既老公(但其實,我深深地相信如果我地早幾年認識,根本唔會睇得上對方)。

  之後...我們係義大利五漁村旁既愛神之港(Portovenere)舉辦咗一個浪漫既婚禮,並且搬到米蘭,不但婚姻甜蜜美滿,夫妻感情亦都持續加溫。然而,我們既喜訊卻遲遲未降臨,我心諗:當年既「生育保險」係時候派上用場喇,於是我地將23粒卵子解凍、受精、並且做咗著床前基因篩檢(PGS),取得了15粒左右的BB/BC等級胚胎可以冷凍。

  “耶!咁咪有好多機會可以成功懷孕︖”唉~冇咁簡單!我們好快就發現,植入冷凍胚胎後的成功活產率其實有限。婚後三年間,我們兩次試管失敗,每一次失敗都係對心理重重打擊,都數唔清流咗幾多少公升眼淚、花咗幾多時間療傷!又不斷有人問:「搞掂未啊?」、「混血BB一定好靚」、「仲等︖快d生BB啦!」。 每次聽到都覺得心情更加沈重。但係深深失望既同時,同係世界唔同角落既同齡朋友比起黎,我發覺自己其實幸運好幾百倍!好幾對夫妻都面臨同樣既不孕問題,只係佢地都冇係年輕時候凍卵,而家每次IVF療程,不但需要取卵,每次仲最多只得到兩、三粒,甚至有時一粒都取唔出!

  於是係滿四十歲個年,我毅然決定收拾眼淚,花半年時間調整生活作息、試各種可能辦法,中西合璧將自己既心理同生理健康,提升到最佳狀況,翻台灣勇敢再試最後一次。今次,或者係緣份已到、心情放鬆咗,我竟然懷孕而且仲係雙喜臨門!!

  翻到米蘭後,醫生話我知我因為使用既係七年前雪起既卵子,我大大咁降低咗好多BB與懷孕生產既風險。而家我除咗感恩、仲有感恩!好彩我年輕時做咗呢個當初唔被太多人支持既決定,如今先可以有做媽媽既機會。

客戶分享

 

即刻起,開始預約您的幸福吧!

留下您的姓名、電話、e-mail與想要諮詢的時間,就會有專人跟您聯繫喔!

 辦事處現場免費諮詢 :https://www.icryobank.com/hongkong/

 線上諮詢-Facebook粉絲專頁:愛生育銀行

 線上諮詢-WhatsApp:+886-905-737-501

 E-mail:hk_service@icryobank.com

arrow
arrow

    愛生育(港澳專區) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()