唔好俾佢停!!香港起風了!!

今年3月份已經舉辦咗2019年度第一場說明會,當時反應熱烈,開放報名後好快就滿額!

事隔一個月,5月初我地又搞多場說明會喇~好感謝大家既支持!今次滿額時間仲快過上次!

所以我地一班同事同王懷麟醫師又快閃一轉黎到香港同大家見面

現場人頭湧湧,見到大家都好專注咁聽王醫師演講,希望大家真係有收穫啦!

我地諮詢時都有聽到好多唔同既故事,好希望無論之前發生過咩都好,係我地送子鳥哩度都可以成為你地求子路上既最後一站

 

 

今次快閃黎到香港除咗搞講座之外,我們仲參加咗亞太生殖醫學會Aspire展覽,圖中可以見到我地首創既人面辨識捐受贈者配對。哩個系統係務求解大家開心中最大既擔憂,幫大家搵出同自己最似樣既捐贈者!

今次仲出動埋李孟儒醫師駐守現場同大家講解。

 

 

係黎緊既10月,亦係我地送子鳥2019年最後一場既講座。

請大家繼續睇實我地個Blog,一有報告消息一定會馬上通知大家!

期待我地年底見

 

 

即刻起,開始預約您的幸福吧!

留下您的姓名、電話、e-mail與想要諮詢的時間,就會有專人跟您聯繫喔!

 辦事處現場免費諮詢 :https://www.icryobank.com/hongkong/

 線上諮詢-Facebook粉絲專頁:愛生育銀行

 線上諮詢-WhatsApp:+886-905-737-501

 E-mail:hk_service@icryobank.com

arrow
arrow

    愛生育(港澳專區) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()