雪卵子等幸福.jpg

仲記唔記得戀愛既感覺呢? 如果美好既人生係由「愛」實現,生命中所有美好既事物都係源至於愛,當唔小心失去愛既時候,您既心情又係點呢? 失戀既您會最想做咩事呢? 有冇一件事係會令您重拾自信,可以安心咁等待下一站既幸福?

「醫生…我黎M好痛阿」都未答佢,佢又問:「最近M量券,我係咪就停經喇…?」驗尿確定佢冇懷孕之後,又話:「我想冷凍卵子…」,語無倫次又成日跳channel…我都keep住有耐性咁聽佢講完所有野…

經驗話比我知,面對情緒唔穩定既朋友一定要有耐心,佢地通常都係心靈受過傷既人,咁我就耐心咁聽完佢既故仔啦~原來佢上一後婚姻已經有一個小學四年班既仔仔,一直同拍左拖好多年既男朋友都未諗住結婚,而家睜下眼就40歲,青春都消耗哂咁濟,確定唔到結婚日子既佢一直都十五十六,忍痛分心之後終於決定愛錫自己多啲,留住「幸福種子」係佢最想做既事。

佢令我諗起一個朋友,同我講左十年既愛悄故事,遲遲都未開花未結果,39歲既佢有一日終於徹底失戀,分分合合令佢每一次都痛得更深。如果失戀有得分輕重,我諗佢已經送過入急症好幾次…清醒之後,擔心再唔會遇到Mr. Right,會唔會有一日生唔到?因為再唔係十八廿二,佢話考慮凍卵係因為驚再留唔住青春。

仲有一個仲慘故事,有一個懷疑就黎更年期既朋友,六年前結束左一段感情,同新男朋拍拖到而家一樣都係唔敢結婚,男朋友驚44歲高齡既女朋友驚生唔到,所以拖下拖下都唔敢帶佢見屋企人。記得兩年前,我曾經提過佢要凍卵保存生育力,當冒雖然有諗過但係都未有勇氣去行動,到左而家,無卵子可以凍,都唔知點算好…

失左戀之後,有人會盡情咁糟蹋自己,有人會更珍惜未來,三個唔同人都有夢所以想凍卵,當中仲有兩個人有機會但係另一個就黎唔切…。如果「青春」係女人最大既本錢,「戀愛」係追求幸福既投資,有邊個可以避開「高齡失戀」呢隻「黑天鵝」呢?

年輕既時候唔驚失戀,跌倒再起身再跌跌撞撞搵下一個Mr.Right,當年齡到左某個階段,又少左希望同勇氣,就困住左係雲煙裡面走唔到出黎,由得青春一日又一日咁耗時落去。

失戀既您會點樣搵番自信呢?人生好單純,都係由「正面」同「負面」兩種能量組成,失戀個陣會揾多啲正面既野黎做嗎?如果正面力量可以帶比您一個美好既人生,將「幸福種子」凍存起黎又會唔會係您既選擇呢?

如果有一張預約幸福的卡片叫:「希望卡」,失戀時能為下一站幸福加值,在最無助時可以帶來力量,陪您安度每個孤枕難眠的夜,擁有它會是您最想做的事嗎?

 

即刻起,開始預約您的幸福吧!

留下您的姓名、電話、e-mail與想要諮詢的時間,就會有專人跟您聯繫喔!

 辦事處現場免費諮詢 :https://www.icryobank.com/hongkong/

 線上諮詢-Facebook粉絲專頁:愛生育銀行

 線上諮詢-WhatsApp:+886-905-737-501

 E-mail:hk_service@icryobank.com

arrow
arrow

    愛生育(港澳專區) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()