以前好多PO文都係分享香港既大小事。
今日小編就帶大家衝出香港,去到日本,睇下日本一啲例子啦~

190104_TOPPIC.jpg

我地兩公婆係四十幾歲既時候相遇,好快就結婚想生BB,但經過左兩年時間既不孕治療後因為最後都冇成功到,其實都已經想放棄,但係我地係放棄之前考慮行唔行埋最後一步,要唔要借卵。

因為係日本借卵有非常多既限制,而且對借卵既法例制度非常模糊唔清楚。再加上,「如果借卵所生的孩子與自己不像的話,我真的還會覺得他可愛嗎?」呢個疑惑,更加令我地兩個憂慮左好耐,好耐都做唔到決定。

不過,我真心希望有人可以實現我地兩公婆「想要孩子」既願望,我係上網搵借卵資料既時候,岩岩好CLICK左入一個論壇。係果個論壇度,有好多日本既女性都好積極咁交流不孕既信息。咁時間過左一排,我覺得自己就好似論壇中既其中一分子,我開始參加各種唔同既討論,亦都開始係上面問好多借卵既問題。

同時,國外既朋友同我講左送子鳥診所可以借卵既事,亦都比左佢地既日語諮詢師EMAIL ADDRESS我,係佢既建議同鼓勵底下,我決定寫信過去講哂我所有既野比佢聽,亦好快就得到回覆。

就咁樣一步一步咁,透過論壇會員既支持,同埋日語諮詢師既應對同送子鳥診所比我信心既感覺,對於借卵既排斥同不安,逐漸咁消失。反而轉變成期待小朋友出世既期望同勇氣。一切非常順利,好快咁黎到台灣進行養囊胎同放胎。送子鳥診所既員工們都相當專業,都係有活力又可愛親切既員工。對我來講,我覺得呢棟送子鳥大樓並唔係醫院,而係一個美麗又同時令人放鬆既藝術館,佢令我感覺到輕鬆自在。

最後,對於「不像自己的孩子,還會覺得可愛嗎?」這個問題,我意識到其實根本唔需要理佢係唔係借卵、親生媽媽到底係邊個呢啲問題,而係佢一直係我個肚長大,懷胎十月,出世後陪住佢,培育出來既親情同先係重點。俗語都有話" 生娘不及養娘大 ",而家我又係佢生娘又係佢養娘。我根本唔係諗咁多。每一日我都覺得佢都係咁可愛。老實講,係BB出生前我都一直以為自己會好在意佢個樣似唔似我。但係,係我第一次抱起岩岩出世既佢果陣,我內心既感動同對佢既愛,早就超越左"個樣似唔似我"呢件事,而且佢真係好可愛架!!

 

最後既結論,借卵對我黎講,已經係一個正面積極同帶比我光明既人生經歷。而我都希望有一日,日本都可以開放借卵。

 

即刻起,開始預約您的幸福吧!

留下您的姓名、電話、e-mail與想要諮詢的時間,就會有專人跟您聯繫喔!

 辦事處現場免費諮詢 https://www.icryobank.com/hongkong/

 線上諮詢-Facebook粉絲專頁:愛生育銀行

 線上諮詢-WhatsApp:+886-905-737-501

 E-mail:hk_service@icryobank.com

arrow
arrow

    愛生育(港澳專區) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()