0303_TOPPIC.jpg

        第一次喺大廳叫妳個名,直到妳回應,先知道妳唔係台灣人,或者係第一次見面既關係,問妳問題個陣妳都好有戒備咁。喺呢個適婚既年齡,即使已經啱啱踏入高齡,但係妳既條件唔算差,遺憾既係妳既身份比較特別:係屬於精子受贈既療程,先生係早幾年確診有無精症,期間都冇機會好好咁同妳傾下點解會走上借精既呢條路,但係都好好彩妳係網路上面見到送子鳥,於是決定將最後既機會交比我地。只可以選擇行試管嬰兒呢條路既妳,係回診期間,從來都唔見先生既身影,而同妳一齊黎既總係好熱情咁轉述妳所有既擔憂,每次都會讓出位子比我去同妳做諮詢,呢種被款待既感覺真係好窩心!係妳友善既笑容之下都隱藏住不安既感覺,所以我都好願意花更多既時間,只係想妳放低戒心。

        療程期間喺都留係台灣,入住喜來登飯店,每一支針都會搭的士番診所打針,唔怕麻煩,只係想一切順順利利。慢慢開始妳開始提出唔明既地方,每次番黎打針之前,妳都會請我幫妳更新治療單,詳細咁問每一個抽血數值既意義,期間妳曾經因為醫生講過子宮裡面疑似有瘜肉或者肌瘤而擔心到流淚,但係喺我鼓勵之下,妳慢慢咁變得正向、樂觀,唔想再去諗仲未發生既事,亦都慢慢肯定我、對我有信心。

        AMH數值係7.8,醫師選擇用長效型既排卵針劑進行強刺激療程,好幸福妳對針劑既反應好好,但係超聲波既結果令妳好不安,甚至好悲觀咁覺得會連一粒好囊胚都會冇,個時既我只係可以一次又一次咁鼓勵妳,直到最後妳終於認同我既樂觀,反而係喺最後一次諮詢既時候拍拍我背脊講:係喇!似你話齋,我地要相信係會成功既!

        或者喺求子路上,比妳更辛苦既人大有人在,但係今次真係辛苦妳喇,同其他人一樣妳都好怕打針,記得喺某一日夜晚,妳提早左半個鐘到等打破卵針,妳同以前一樣同我討論今次結果會點。終於等到九點,喺細細間既更衣室裡面,就連呼吸聲都變得好明顯,準備打針之前,妳拎手機出黎話要記低呢個moment,話今次係最後一次,我地都一齊講:一定會成功既!

        仲記得妳做手術當日我咁岩放假,我請同事同我轉達您拎到卵子既粒數同子宮鏡檢查既結果,好開心取卵手術好成功,好順利咁拎到14粒成熟卵子,形成左10粒好囊胚,最後送左3粒囊胚去做著床前染色體篩檢(PGS),亦都好幸運咁有2粒染色體正常既胚胎。而子宮鏡既檢查,即使有瘜肉都做埋切除,相信手術之後既妳,一定有放鬆既好心情。

        隔左幾個月之後,終於等到妳黎做植入,同取卵週期唔同既係,今次妳身邊多左個令妳安心既來源-同妳糖痴豆一樣既先生,喺先生既陪同之下,妳感覺冇再咁緊張,妳地揀一次植入兩粒染色體正常既胚胎,植入之後打針個日,咁岩喺走廊見到妳,戴住口罩既妳同我對望,我開心既係您先同我打招呼,妳彎彎既眼角,我相信好運對於鍾意笑既人情有獨鍾。今次成功,我地可能就唔會再見,但我希望無論見唔見到,您既身分都可以改變。

        原來,等驗孕既日子係咁難熬,明明想生BB個個唔係我,但係同事話齋:我地要做既是,幫佢地懷孕。驗孕既日子終於到左,緊張既你見到B-HCG 數值7969既個一刻,就好似考到大學一樣感動,感謝送子鳥既大家,冇令妳失望,遠喺海洋另一邊既你地,呢一個moment應該依然好幸福咁笑住過生活。

        由一開始喺送子鳥到植入唔超過半年,由緊張不安既情緒到笑住咁離開,即使今次植入之後只有一個BB既心跳,不過相信仲有2粒已經切片但未送檢,同埋5粒未切片既好囊胚既妳,喺生完第一胎之後,會再想有第二個細佬或者細妹陪你地,而今次妳已經係一個有經驗既媽媽喇!

文章取自: 送子鳥生殖中心-遠渡重洋「借精」 牽起一份醫療情

 

即刻起,開始預約您的幸福吧!

留下您的姓名、電話、e-mail與想要諮詢的時間,就會有專人跟您聯繫喔!

 預約網站 :https://www.icryobank.com/hongkong/

 搜尋LINE ID:@icryobank_taipei

 WhatsApp:+886-905-737-501

 E-mail:hk_service@icryobank.com

arrow
arrow

    愛生育(港澳專區) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()