有風嘅地方就有送子鳥,我地終於黎到香港喇~!!

 

感謝大家嘅熱烈支持,送子鳥診所香港首場說明會已經係上個月完滿結束~


由今年1月初係香港設立諮詢辦事處,緊接住3月舉辦試管嬰兒說明會,為嘅就係想令香港嘅每一對夫妻都可以實現家有孩子嘅夢想。

首場說明會由賴興華院長分享送子鳥獨創嘅個人化精準試管嬰兒療程 (PP-IVF),說明會開放報名唔夠兩個禮拜就已經滿額,係哩度都同未能成功報名嘅朋友講聲「唔好意思」,我地都歡迎您直接預約香港辦事處諮詢,我地會竭盡所能回答您對於來台流程嘅任何疑問,盡快帶個健康BB番屋企

係哩度都同大家宣布,今年我地唔止會舉辦一場說明會,下一場會係幾時呢?就請大家留意我地既Blog或者Facebook啦!

 

 

即刻起,開始預約您的幸福吧!

留下您的姓名、電話、e-mail與想要諮詢的時間,就會有專人跟您聯繫喔!

 預約網站 :https://www.icryobank.com/hongkong/

 搜尋LINE ID:@icryobank_taipei

 WhatsApp:+886-905-737-501

 E-mail:hk_service@icryobank.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛生育(港澳專區) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()