0317_TOPPIC.jpg

當老天爺宣佈我的機會渺茫的時候

   該退怯還是與命運對抗?

我選擇勇敢面對,最終幸福還是會到來

 

2015年既夏天, 收到一封來自香港既email 雖然一樣係位處亞洲 但透過email既往來, 同客戶感情愈嚟愈深 如果問我感覺係咪好似筆友一樣 我一定會答係!

 

唔同既年紀想生BB就好似搭緊四種唔同既交通工具速度、起點、終點同車程都唔一樣第一種最快既係年齡小於35歲其次係35-37歲緊隨其後係38-40歲最慢既尾班車係大於40歲最理想最快既當然係年齡小於35歲喺35歲前生完BB完成計劃,但係妳email比我既時候已經係趕住要搭尾班車妳email度話比我知妳已經係香港試過試管嬰兒,抽到既卵子數目唔多,就算超聲波睇到有4粒卵,最後都淨係抽到1粒,但因為外表同品質都唔好, 醫生認為既卵子唔止數目少,仲質量差,連香港既醫生都勸唔好再繼續試落去。見到媽咪既年紀愈嚟愈大,都好擔心可唔可以完成媽咪抱孫既心願。

 

妳好努力咁搵有咩方法可以令自己都成為媽媽睇到唔同既文章出現<借卵>呢個詞語令妳仲有一絲希望見到曙光妳同先生討論左成晚終於決定要同先生一齊嚟台灣送子鳥診所一次

 

信入面既提到,國語溝通能力唔係咁好,希望可以喺最短既時間入面完成哂相關文件既辦理,同確認完配對既資料之後,好快就會嚟台灣做基本檢查,E-mail入面,感受到你地既信心同決心,因為時間壓力之下,我地好順利咁利用e-mail方式安排嚟台灣既療程計劃,檢查同文件辦理亦都喺預期時間之內搞掂,堅持既力量同動力,嚟自於想成家立室既渴望。

 

冇幾耐之後,捐卵者就進入療程,通知你捐卵者抽卵狀況既時候,第一句就話:「唔知捐卵者抽卵之後,身體狀況有冇恢復得好順利呢?好擔心佢,希望我可以幫關心多d捐卵者,始終佢有帶比你地希望,睇到呢句話個陣,真係深深咁感動到我,睇落好平凡既捐受贈事情,其實係對彼此既關心同祝福,我諗最珍貴既禮物莫過於真心既祝福。

 

呢一次療程非常順利,捐卵者抽到16粒卵,雪咗9個胚胎,同你講番胚胎培養既結果後,亦都為自己訂立一個目標:要帶一個BB番屋企。2015年10月,終於嚟到台灣進行解凍胚貽既植入療程,呢次揀左一個4AB既胚胎,植入過程都非常順利,喺預計番香港前一日黎打針既時候,我地互相鼓勵,期待兩個禮拜後既好結果。放榜日子好快就到,嗰一日我既心情同一樣,期待又緊張,收到既e-mail,係個令人振奮既好消息,約定三個禮拜後一齊見證BB心跳,「噗通、噗通」強而有力既節奏係我地最感動既時刻,睇到傳比我既BB照片,我同一樣咁感動。

 

2016年既夏天,BB順利出世,傳來好消息既,產後既恢復狀況亦都非常唔錯。直到而家,我地仍然保持聯絡,會關心喺台灣既我地,我地既關係更加進化為友誼。彼此問候係我地建立關係既基石。2018年係一個值得期待既新年,因為我地將會再見面

 

By Ruby

 

 

即刻起,開始預約您的幸福吧!

留下您的姓名、電話、e-mail與想要諮詢的時間,就會有專人跟您聯繫喔!

 預約網站 :https://www.icryobank.com/hongkong/

 搜尋LINE ID:@icryobank_taipei

 WhatsApp:+886-905-737-501

 E-mail:hk_service@icryobank.com

 

 

arrow
arrow

    愛生育(港澳專區) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()